Groei is de ambitie van (bijna) elke ondernemer. Maar groeien gaat niet vanzelf. Je zult stappen moeten nemen, de juiste kennis bezitten en weten hoe je deze kennis inzet. Online marketing kan je helpen te groeien, ook als je geen webshop hebt!
Op dinsdagavond 2 november as. neemt de Groningse ondernemer Joël Timmerman, bekend van SchoenenZaken, ons mee in hun verhaal en horen we hoe online marketing heeft bijgedragen aan de groei van deze organisatie.
In drie inspiratievolle werksessies gaan wij vervolgens dieper in op de wereld van de online marketing en staan we stil bij:
- vindbaarheid;
- meten is weten;
- customer journey.
Deze werksessies worden gegeven door expert bedrijven Conversies.nl, Daar-om en Buro Social. Als ondernemer kun je twee verschillende werksessies bijwonen en krijg je een praktische opdracht mee om direct de opgedane kennis toe te passen op jouw eigen (online) onderneming.
Je verlaat deze avond met een bak aan inspiratie en kunt direct aan de slag! Ben jij erbij? Meld je dan nu direct aan!
Keuze uit drie werksessies
Tijdens deze bijeenkomst kun je kiezen uit twee van de drie werksessies die worden aangeboden. Deze keuze kun je tijdens het aanmelden doorgeven. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders voorkeuren, maar zullen bij de indeling rekening moeten houden met een maximum groepsgrootte. Het kan daardoor voorkomen dat je alsnog wordt ingedeeld in een sessie die niet je voorkeur heeft.
Programma
18.00 - 18.45 uur: inloop met broodjes en soep
18.50 - 19.10 uur: welkom door dagvoorzitter
19.10 - 19.40 uur: Joël Timmerman - SchoenenZaken
19.40 - 20.30 uur: toelichting werksessies + 1e ronde
20.30 - 21.20 uur: wisseling + 2de ronde
21.20 - 22.00 uur: netwerkborrel
Locatie
Martiniplaza Groningen
Leonard Springerlaan 2
9727 KB Groningen
Terugkomdag 22 november 2021
Wil je echt stappen maken en werken aan jouw onderneming, dan kun je op 22 november deelnemen aan de Online Marketing Terugkomdag. Hier kun je jouw ervaringen delen met andere ondernemers uit de regio, leren van hoe anderen de volgende stap hebben gezet in het online ondernemen en vragen die je hebt beantwoord krijgen. Deze terugkomdag vindt plaats in de avond, details hierover volgen tzt.
Aan- en afmelden en kosten
Het bijwonen van deze fysieke bijeenkomst is volledig kosteloos, maar niet vrijblijvend. Als organisatie proberen we zoveel mogelijk bijeenkomsten kosteloos aan te bieden. We willen je vragen om je alleen aan te melden, indien je ook echt van plan bent aanwezig te zijn. Dit voorkomt een hoge no-show en onnodige frustraties bij sprekers en organisatie.
Afmelden kan tot 1 dag voorafgaand aan de bijeenkomst. Niet op komen dagen en niet afmelden betekent een no-show factuur van € 25,-.
Na je aanmelding ontvang je een bevestigingsemail. Ongeveer 1 week voorafgaand aan de bijeenkomst ontvang je een reminder email met meer informatie.
Sprekers:
SchoenenZaken
Het in 2017 opgerichte SchoenenZaken is één van de weinig echte herenzaken op het gebied van schoenen in Nederland, waar unieke schoenen worden verkocht van hoge kwaliteit. De fysieke winkels trekken bezoekers uit het gehele land en ook online worden de eigenaren geprezen voor hun eigentijdse ideeën.
Daar-om
Wij helpen het ambitieuze MKB om hun zichtbaarheid en vindbaarheid te professionaliseren en meer rendement te halen. Door te ontzorgen bij het effectief inzetten van mediabudget met onze hoogwaardig, full-service & toegankelijk online diensten.
Conversies.nl
Conversies.nl, online marketingbureau uit Groningen. Wij hoeven niet het grootste marketingbureau te worden, maar wel het beste. Daarom doen we niet alles omtrent online marketing, maar alleen wat we echt leuk vinden: conversies verhogen!
Buro Social
Buro Social, een bedrijf met een passie voor ondernemen, communicatie en creativiteit! Wij houden van simpel en duidelijk. Daarom willen wij sessies waardevol, enthousiast en leerzaam maken voor elke ondernemer! Het doel is dat jij duidelijkheid hebt.
Deze bijeenkomst worden georganiseerd in samenwerking met Werkplaats Online Ondernemen (WOO). Een initiatief van verschillende kennisinstellingen gericht op het bieden van ondersteuning aan ondernemers bij online marketing vraagstukken met studenten in het kader van hun opleiding.