Aanmelden en kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan deze training. Wel geldt vanaf 2025 dat bij een no-show (dus niet aanwezig zijn zonder vooraf af te melden) een no-show fee in rekening wordt gebracht van € 50,-. Hiermee kunnen we deels de kosten dekken voor de catering en locatie. Met je aanmelding ga je akkoord met dit no-show beleid.
Aanmelden voor deze training kan via het inschrijfformulier aan de rechterzijde van deze pagina. Na je aanmelding ontvang je een bevestiging van inschrijving.
Lukt aanmelden via het aanmeldformulier hiernaast niet stuur dan een e-mail met je al je gegevens en dieetwensen.
Lees hier alles over de inspiratiesessie
Flirten met klanten – Meer dan een inspiratiesessie
Gegeven door: Shopology – Lotte Klaver BabyPlanet
Voor wie: Retail- en horecaondernemers (en je team)
Voor wie?
Voor retail- en horecaondernemers die:
- Willen groeien in klantgerichtheid en klantgeluk
- Klaar zijn om hun team mee te nemen in een nieuwe mindset
- Geloven dat blije klanten zorgen voor een bloeiend bedrijf
Maak van klanten FANS. Verhoog de bezoekfrequentie en krijg gratis nieuwe klanten
In een tijd waarin klanten alles kunnen vergelijken, is een glimlach en persoonlijke aandacht meer waard dan ooit. Maar hoe zorg je ervoor dat klanten niet alleen kopen, maar ook blijven terugkomen én anderen meenemen?
Tijdens deze interactieve ochtend bij BabyPlanet in Drachten, ontdek je hoe jij – samen met je team – klanten blij maakt, omzet verhoogt en het verschil maakt op de winkelvloer.
De training is opgebouwd in 3 fases:
- Inspiratiesessie op locatie (deze ochtend, als onderdeel van De Ondernemersreis)
Je beleeft live het effect van de Shopoligy-aanpak in een winkel die het al toepast: BabyPlanet. - 3 Week challenges
3 opdrachten om met je team direct aan de slag te gaan in je eigen winkel/horecazaak. - 15 minuten online coaching met Lotte
Afrondend gesprek om even te sparren, uitdagingen te bespreken en je vragen te stellen.
Doel van de inspiratiesessie
Jou als ondernemer drie concrete blijmakers meegeven om:
- De klanttevredenheid om te zetten in klantgeluk,
- De conversie te verhogen,
- En je omzet structureel te laten groeien.
Want: Blije ondernemers + blije teams + blije klanten = structureel meer succes.
Van weten naar doen
Te vaak blijft inspiratie... inspiratie. Je bent even enthousiast, maar dan neemt de waan van de dag het weer over. Daarom krijg je na de sessie 3 concrete Week challenges mee.
Zodat jij én je team het geleerde direct in de praktijk brengen. En daarna? Spar je 1-op-1 nog even met Lotte over wat je tegenkomt.
Meer over de trainer

Lotte en Chantal
Rinsma Modeplein

Wat haal je eruit:
- Hoe je een compleet winkelconcept bouwt waarin alles klopt: van ontvangst tot paskamer
- Hoe gastvrijheid en horeca als verlengstuk van de winkelbeleving werken
- Hoe je als familiebedrijf meegaat met de tijd zonder je identiteit te verliezen
- Hoe je de kracht van een fysieke plek maximaal benut
BabyPlanet

BabyPlanet
Wat haal je eruit:
- Hoe je een winkel ontwikkelt als bestemming in plaats van verkooppunt
- De kracht van specialisatie en doelgroepgerichtheid
- Hoe online en offline elkaar kunnen versterken
- Hoe je met service, vertrouwen en sfeer klantloyaliteit bouwt
Doel van de inspiratiesessie
Jou als ondernemer drie concrete blijmakers meegeven om:
- De klanttevredenheid om te zetten in klantgeluk,
- De conversie te verhogen,
- En je omzet structureel te laten groeien.
Want: Blije ondernemers + blije teams + blije klanten = structureel meer succes.