De veranderende consument: betekeniseconomie, identiteit & gedrag
In deze sessie van Tom Kikkert staan we stil bij het veranderende consumentengedrag. We zoomen in op hoe identiteit en persoonlijke waarden van consumenten hun koopgedrag beïnvloeden en hoe je als bedrijf hierop kunt inspelen. Kikkert staat stil bij de verschuiving van puur economische transacties naar relaties die gebaseerd zijn op gedeelde waarden en gemeenschapsgevoel.
Ondernemers en medewerkers worden meegenomen in de rol van merken in het creëren van betekenisvolle connecties met hun klanten. Een absolute must iedereen die wil begrijpen hoe je authentieke relaties kunt opbouwen in een steeds veranderende markt.
Aanmelden en kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan deze sessie. Wel geldt vanaf 2025 dat bij een no-show (dus niet aanwezig zijn zonder vooraf af te melden) een no-show fee in rekening wordt gebracht van € 50,-. Hiermee kunnen we deels de kosten dekken voor de catering en locatie. Met je aanmelding ga je akkoord met dit no-show beleid.
Aanmelden voor deze workshop kan via het inschrijfformulier aan de rechterzijde van deze pagina. Na je aanmelding ontvang je een bevestiging van inschrijving.