• darkblurbg

Ga in de aanval!

Retailers die continu meebewegen in zware tijden weten niet alleen te overleven, maar halen hier zelfs voordeel uit! Dat blijkt uit onderzoek van McKinsey. Juist nu is het daarom tijd om in de aanval te gaan! Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van je marketing.

Eígenlijk had je er al lang iets aan willen doen. Een nieuwe huisstijl, leuke marketingacties bedenken, nieuwe teksten op je website zetten. Maar ja, de dagelijkse drukte slokt je op. Dit is hét moment om (extra) aandacht te besteden aan de marketing van jouw zaak. Zo ben jij, als de economie straks weer aantrekt, klaar om die inhaalslag op je omzet te maken. Hoe dan precies? Dat komt aan de orde in het gezamenlijke webinar van de Groninger Ondernemersacademy en Jouw Zaak Jouw Toekomst van MKB Noord en de provincie Groningen. 

 
Onderwerpen die aan bod komen zijn:

  • Werk aan de basis van je bedrijf. Zonder stevig fundament geen succesvolle onderneming. Heb je je doel en doelgroep nog helder voor ogen? Wat doet de concurrent? Ben je nog onderscheidend genoeg ten opzichte van soortgelijke bedrijven?
  • Samenwerkingsverbanden zijn hot! Helemaal in deze tijd voelen we: we hebben elkaar nodig. Zoek daarom mede-ondernemers of andere soorten afnemers op met wie je een samenwerking aangaat. 
  • Refresh de huisstijl. Al jaren dezelfde posters, dezelfde menukaarten en een foto op je website nog zonder grijze haren. Niet écht up-to-date. Door je huisstijl ‘op te frissen’ geef je de uitstraling van je bedrijf een boost én creëer je straks extra aandacht als je weer opengaat.
  • Plan het in. Een slimme ondernemer denkt vooruit. Ook wat betreft marketing. Bedenk nu alvast alle aanbiedingen en (marketing)acties die je dit jaar on- en offline wilt doen en werk ze uit.

 

Sprekers:

Het webinar wordt verzorgd door Fiorienne Westenberg van Many Tastes. 

Datum:

8 juni 2020 | 09.30 - 10:30 uur

Locatie:

Na aanmelding ontvangt u enkele dagen voorafgaand aan het webinar meer informatie. 

Toegang:

Gratis, aanmelden noodzakelijk!

Initiatiefnemers: